جاذبه های طبیعی, گردشگری, هرمزگان

بازار بزرگ بندرعباس یکی از دیدنی ترین جاذبه های تاریخی استان هرمزگان

بازار بزرگ بندرعباس یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری استان هرمزگان

بازار بزرگ بندرعباس که با عناوین بازار قدیم یا بازار سنتی بندرعباس نیز از آن یاد می شود، یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری استان هرمزگان است که از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین بازارها و مناطق گردشگری این شهر زیبا به شمار می رود و روزانه صدها توریست داخلی و خارجی به گشت و گذار و خرید در آن می پردازند. بازار بزرگ بندرعباس یکی از بهترین جاذبه های دیدنی استان هرمزگان است و در آن هر آنچه را که نیاز دارید، می توانید با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تهیه و خریداری کنید.

دسترسی به بازار بزرگ بندرعباس

بازار بزرگ بندر عباس واقع در بلوار طالقانی شهر بندرعباس است و برای رسیدن به آن می توانید از تاکسی و یا اتوبوسهای شهری استفاده کنید. این بازار زیبا یکی از معروف ترین مراکز خرید و بازارهای بندر عباس و همچنین استان هرمزگان است و از منطقه قلعه شاهی نیز می توانید به آن برسید. در انتهای بازار بزرگ بندر عباس، بازار ماهی فروشان قرار دارد که می توانید در آن انواع ماهی، میگو و دیگر محصولات دریایی تازه را با کیفیت بسیار خوب تهیه کنید.

بازار بزرگ بندرعباس

بهترین زمان برای سفر

بندرعباس یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ایران است که جاذبه های تاریخی و قدیمی زیادی دارد. بهترین زمان برای سفر به این شهر بندری زیبا و بازدید از بازار بزرگ بندر عباس، پاییز و زمستان است. در اوایل بهار نیز، هوای این بندر بسیار مطلوب سفر است و می توانید در ساعتهای خاصی از روز که هوا خنک تر است از این بازار سنتی دیدن کنید.

https://business.google.com/create?hl=de&getstarted&fp=8734778491354527907&gmbsrc=de-de-et-ip-z-gmb-s-z-l~skp%7Cclaimbz%7Cu&ppsrc=GMBSI

Bazaars in Iran | 12 Bazaars you must visit in Iran


https://en.wikipedia.org/wiki/Bandar_Abbas

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *